Fény, mint üzleti koncepció

„A ruháim sokkal jobban néznek ki a ragyogó, tiszta fényben, emellett az egész munkát áthatja a professzionalizmus érzése.” Jan Taminiau divattervező szavai tökéletesen érzékeltetik az üzlet megvilágításának lényegét.

A fokozódó piaci verseny korában létfontosságú, hogy egy-egy üzletnek olyan egyéni, összetéveszthetetlen karaktere legyen, amely hosszú időre megmarad a vásárlók tudatában, amellett, hogy a kialakult kép vonzza a tekintetet.

A legtöbb üzletben a természeteshez közelítő színhőmérsékletű, jó láthatóságot biztosító fényerő a legjobb választás, mely vonatkozik az eladótér és a kirakatok kialakítása, az áruválaszték, a szolgáltatások hangsúlyozására.

A világítás módja fontos üzenetet hordoz: az egységes cégkép (azaz corporate identity) megjelenítésében, a színek, anyagok, minőségi környezet kiemelésében, a jól megtervezett és kivitelezett világításnak fontos szerepe van, több szempontból is: általános üzletvilágítással a saját szándékunk szerint irányíthatjuk a vevőket, míg a kiemelő üzletvilágítással nagyobb figyelmet vonhatunk az értékesíteni kívánt termékekre, termékcsoportokra

Kísérletekkel is igazolt tény, hogy a jól megvilágított üzlethelyiségekben növekszik az értékesítés mennyisége is.

Mint több üzleti koncepciónk kapcsán, ebben az esetben is az ERCO dedikált NYÁK-okra épített, gondosan válogatott Light Board lámpáival biztosítottuk, hogy a fényáram és a színvisszaadás optimális legyen minőségi textúrák, formák és színek hangsúlyozására.

Az ERCO megoldásai emellett nemcsak kis teljesítményükhöz viszonyított nagy fényáramuk miatt bizonyulnak jó választásnak, hanem azért is, mert a tervezők dedikált figyelmet fordítanak a hőelvezetésre, mely biztosítja, hogy a LED modulok biztonságos hőmérsékleti tartományban működjenek, elérve a névleges élettartamukat és megszabott teljesítményüket, egész működési élettartamukon át.